lisamagnusson

Alla inlägg under februari 2011

Av Lisa Magnusson - 24 februari 2011 14:45

hej mina vänner!

som jag sa igår så har jag haft friluftsdag idag. var dock bara med på bowlingen, mitt öra var för inflammerat för att få bada. nu har jag vilat och kollat på två filmer med mina vänner, det blev: wallander arvet och sommaren med göran. nu har jag kommit till det tråkiga, PLUGGANDET.. åååh! vi hörs sen, kram

 


Av Lisa Magnusson - 23 februari 2011 22:05

hej på er allihop! 

jag vet att jag har varit dålig med uppdateringen både idag och igår med har varit upptagen med annat. igår var jag hos mathilda hela eftermiddagen.. bestämde mig för att göra ett till hål i örat (själv), kan säga att det gjorde riktigt ont. sen underhöll vi oss med smoothie och film. senare på kvällen började jag skriva lite smått på praorapporten. 


idag däremot har jag däremot hunnit med att träffa oscar, ta ut mitt nytagna örhänge och tittat på basket. kan bara informera er om att mitt öra är svullet som jag vet inte vad, samtidigt som det rinner blod och var ur det.. kan också erkänna att jag började gråta när oscar skulle hjälpa mig att ta ut det. men vadå? klart jag får skylla mig själv.. är man störd så är man! 


nu ska jag packa inför friluftsdag imorgon, bowling/bad för min del! 

vi hörs imorgon, kram! 


    

jag och oscar sommaren 2009, haha.. 

Av Lisa Magnusson - 21 februari 2011 22:14

det känns så härlig att komma hem från en träning när det har gått bra. jag är jätte nöjd med dagens träning och hoppas att det fortsätter såhär framåt nu. nu ska jag strax hoppa in i en dusch sen lägga mig ner i min stora sköna säng och titta på familjen annorlunda. vi hörs imorgon igen. kramis


  

när jag tränar glömmer jag bort allting och fokuserar på det jag ska göra. det är så skönt! allting som man i vanliga fall går och tänker på, (kan vara både bra och dåliga saker) bara försvinner ur hjärnan. känner ni samma?

Av Lisa Magnusson - 21 februari 2011 14:42

hej på er sockertoppar! 

nu är första skoldagen efter lovet avklarad   

vad ska ni hitta på i eftermiddag? jag har precis ätit glass, det som jag älskar så sjukt mycket. spelar ingen roll vilken årstid det är, glass funkar när som helst. skulle egentligen ner till stan/a6 och göra ett ärende men det får bli en annan dag. istället tänkte jag roa mig med att gå upp till killarna en sväng innan träningen. have a nice day! kramis


  


ska jag bli blond igen? 

..

Av Lisa Magnusson - 20 februari 2011 22:42

 

och med den här bilden säger jag GODNATT! 

Av Lisa Magnusson - 20 februari 2011 20:49

     

testa badrumsspegeln på hotellrummet första dagen. gå runt i värmen utan smink och bara vara.. ligga och softa på stranden. ha små fräknar på näsan osv. gud vad jag längtar till sommaren, ge mig nu! 

Av Lisa Magnusson - 20 februari 2011 19:19

puuh, kom precis hem.. åkte tidigt imorse runt halv åtta, så har varit iväg i nästan tolv timmar. jag har hunnit med att träffa lite nytt folk, träna två pass och köra lite teori. jag är jätte nöjd med dagen! hoppas att ni också har haft en bra avslutning på lovet. imorgon drar vardagen igång igen.. ikväll tänker jag underhålla mig själv med solsidan, great! 


 

Av Lisa Magnusson - 19 februari 2011 21:28


HUR SNYGG FÅR MAN LOV ATT VARA?!   

Presentation


i den här bloggen får du följa med mig, lisa och vad som händer i mitt liv. jag är 16 år och går på sandagymnasiet! när jag inte tränar basket umgås jag gärna med mina vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards