lisamagnusson

Alla inlägg under april 2011

Av Lisa Magnusson - 29 april 2011 13:47

kom hem för en stund sen, kort skoldag = love! 

just nu sitter jag och kollar igenom massa bilder från förra sommaren, vill såå tillbaka. 


   



foto: sophia frödén  

Av Lisa Magnusson - 28 april 2011 17:29

har gått runt med en ortos på fingret i över sex veckor nu.. var så sjukt glad över att få bli av med den, men när jag kommer upp till sjukhuset så får jag veta att det bara är "första behandlingen" som är avklarad. nu får jag alltså ta av den, fast bara 2 timmer per dag, vilket knappt känns någon idé. åååh.....  




man ser fortfarande skadan.. en röd fläck. ser ni min fina nagel? kanske borde gå med ortoser på alla mina fingrar, heh!      

Av Lisa Magnusson - 28 april 2011 13:27

hej mina vänner! sitter just nu i datasalen men eve och jesper och pluggar låtar till musikprovet! det blir en extra lång dag i skolan idag för min del eftersom jag inte har gjort musikprovet än. åker direkt från skolan till sjukhuset för att kolla upp hur det är med mitt finger, jag ärspänd men hoppas att det går bra och att jag kan få börja träna igen. vi hörs senare, kram

Av Lisa Magnusson - 27 april 2011 20:33

är fullt uppe i en storstädning i mitt rum. kände att det var ganska behövligt, ni som står mig nära känner ju mig och vet att jag hatar att städa, tycker bättre om att leva i en rörig miljö men nu kände jag bara att det var dax. damma, dammsuga, byta sängkläder osv. alla lådor är städade och rensade, känns super skönt! 

i eftermiddag var jag som sagt och fikade med snyggingen sophia, muuums.


   

Av Lisa Magnusson - 27 april 2011 18:09

 

linne: MQ

jeans: Veromoda

Av Lisa Magnusson - 27 april 2011 08:15

hej på er!nu har jag en lång onsdag i skolan innan jag kan koppla av. efter skolan skolan åker jag direkt ner till stan med sophia för att ta en mysig fika och uträtta lite ärenden, ser fram emot min eftermiddag. senare när jag kommer hem får ni en bild på dagens outfit, vi hörs då! ha en bra dag, kram.

Av Lisa Magnusson - 26 april 2011 21:02

 

förkylning, halsont, hosta... 

vad passar då bätte än en kopp te?   

Av Lisa Magnusson - 26 april 2011 20:33

gjorde om min header, måste fixa lite mer på designen men det kommer så småningom, nu tänker jag börja blogga igen som vanligt så det så! 


slutade tidigt idag så sjukt skönt, följde med evelina hem först, åt lite god mat och snackade lite, hann även med att repetera lite till musikprovet som är på torsdag. sen från evelina hem till mathilda, blev lite fotbollspassar ute på gatan.. efter det in och dricka KAll saft och måla naglarna, hihi! vi hörs, kram 


 

jag & mathilda! 

Presentation


i den här bloggen får du följa med mig, lisa och vad som händer i mitt liv. jag är 16 år och går på sandagymnasiet! när jag inte tränar basket umgås jag gärna med mina vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards