lisamagnusson

Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa Magnusson - 29 mars 2011 20:43

så härligt att lägga sig i sängen framför tv;n och bara va efter en dag med skola och mycket plugg. just nu ligger jag här med datorn i knät och tittar på sofias änglar. ett super bra program om ni frågar mig. inte nog med min sköna säng och ett bra program, lite gräddglass med krossad choklad förgyller min kväll ännu lite till! 


 

så går det när jag försöker göra mig snygg, SMACK!   

Av Lisa Magnusson - 29 mars 2011 19:36

har varit hos evelina hela dagen, vi har PLUGGAT.. ja det är väl det vi har gjort. hemkunskapen är en bit på vägen och det jobbigaste är klart, så otroligt skönt! nu har jag bara ett stort musikprov att plugga på tills på fredag. puss och kram på er! 


 

evelinadenfina!

Av Lisa Magnusson - 28 mars 2011 18:05

då var det måndag igen! en ganska lam dag från min sida, det som får mig på bra humör är vädret, helt klart. jag älskar även att vi har ställt om klockorna till sommartid nu, toppen! ljusare senare på kvällarna tackar man aldrig nej till. nu ska jag gå och äta någonting och senare bär det av till träningen. kram


 

så söt så jag vill äta upp dig! 

Av Lisa Magnusson - 26 mars 2011 10:12

hej alla underbaringar! 

ni kommer nu mera bli förvånade när jag lägger upp ett inlägg på min blogg, har verkligen ingenting att skriva om. den senaste tiden har bara rullat på och allting är som vanligt, fick en iphone på min födelsedag vilket gjorde mig sjukt glad! 


var hemma från skolan igår, mådde illa osv. men på kvällen bestämde jag mig för att hitta på någonting, orkade inte sitta hemma. så cyklade bort till sophia och var med henne och fina vänner. på vägen hem kände jag hur skönt det faktiskt kan vara att vara ensam ibland, lyssna på musik och titta på stjärnorna.. ja det får jag nog göra om. 


snart bär det av till a6/stan för att köpa hårfärg och nya joggingskor, spännande. kramisar! 


 

en sommardag vid vättern med jakob och fis! 

Av Lisa Magnusson - 17 mars 2011 16:03

  


som jag köpte till mami igår, vad tycker ni? 

Av Lisa Magnusson - 17 mars 2011 15:44

sådär, hemma efter en låång torsdag enligt mig även att det bara var "en halv skoldag". det var nämligen föreläsning för oss hela eftermiddagen. två tjejer som snackade om nätmobbning, ganska intressant och när jag satt där och lyssnade fattade jag nästan inte att det som dom berättade faktiskt är verklighet! min eftermiddag består av ta det lugnt, plugga och eventuellt åka till sanda ikväll för träning, mitt finger är fortfarande inte bra. vi hörs, kramis


 


lisa och sophia

Av Lisa Magnusson - 16 mars 2011 20:17

..finns det något härligare efter ett par timmars pluggande och en lång onsdag?

nej tror faktiskt inte det! jag känner mig så avslappnad och taggad på att krypa ner i min "stora" säng och bara koppla av framför tvn. jag hoppas att ni inte har glömt min födelsedag på söndag, lääängtar så! födelsedagen kommer spenderas i göteborg, hos kusinerna och baskethallen för att titta på sm.. wwiiho! sov sött   


  

tänk om jag hade haft det där badkaret....

Av Lisa Magnusson - 16 mars 2011 18:46

              

åh ge mig dom, allihop! 

Presentation


i den här bloggen får du följa med mig, lisa och vad som händer i mitt liv. jag är 16 år och går på sandagymnasiet! när jag inte tränar basket umgås jag gärna med mina vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards