lisamagnusson

Alla inlägg under september 2011

Av Lisa Magnusson - 30 september 2011 14:58

hej på er fina läsare!

vad härligt det är att vi äntligen får ta del av solen, såhär borde hela hösten se ut tycker jag. har haft en bra dag hittils, ganska kort dag i skolan, en stund vid hamnkanalen och träffat många vänner i och utanför skolan, alltid lika kul att stöta på folk som man inte träffar lika ofta längre. nu ska jag få i mig något att äta och packa väskan, träning, träning och bio är så min eftermiddag/kväll kommer att se ut! vi hörs, kram


 

Av Lisa Magnusson - 29 september 2011 17:12

dagarna går fort! imorgon är det fredag och ännu en ny helg. den kommer inledas på en bra sätt, bio med vänner! jag kommer inte hinna med att blogga imorgon på dagen eftersom jag har två träningar på rad, men vi hörs. kram!

-

Av Lisa Magnusson - 29 september 2011 11:06

sitter och pluggar en sista gång på spanska glosorna.


började dagen med att inviga min nya rosa mössa.. det är lite kul att jag väljer en dag när det ska bli hyfsat varmt också, aja! vi hörs senare, kram


 

Av Lisa Magnusson - 28 september 2011 19:37

stannade hos fia en stund påväg hem från stan. det blev massa missat snack, bland annat kolla upp en mini-resa inom kort, skulle vara hur roligt som helst! nu ska jag plugga spanska, jippie! kramis 

Av Lisa Magnusson - 28 september 2011 19:31

  din sko 499 kr

stickade mössor, indiska 99 kr styck och rea på det 

  stickad halsduk också från indiska!


jag har nästan aldrig varit inne på indiska förut, kan ha varit typ tredje gången jag klev in där, men jag ångrade det inte. det fanns jätte mycket fint och det var rea på alla stickade plagg och accesoarer!

Av Lisa Magnusson - 28 september 2011 15:26

sitter hemma och äter överblivet godis ifrån gårdagen och väntar på mamma. jag nämnde skor innan idag och det är det vi ska iväg och kika efter alldeles strax, hoppas att få kunna visa upp några här på bloggen ikväll! kram så länge

Av Lisa Magnusson - 28 september 2011 11:40

sitter och inväntar lunchen. en lektion kvar sen är skolan slut för dagen, underbart! jag ska försöka hinna med att köpa skor i eftermiddag och ta en promenad med sophia, mysigt! kramar


 

Av Lisa Magnusson - 28 september 2011 11:34

GRATTIS JOHAN!

16 år

Presentation


i den här bloggen får du följa med mig, lisa och vad som händer i mitt liv. jag är 16 år och går på sandagymnasiet! när jag inte tränar basket umgås jag gärna med mina vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards