lisamagnusson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lisa Magnusson - 10 augusti 2011 22:47


kan inte få nog av låten, önskar dock att jag hade haft en video när fia sjunger som ni kunde fått höra, ska filma i smyg någon gång. 

Av Lisa Magnusson - 10 augusti 2011 17:19

efter en dag med min underbara vän så ska jag nu byta om och dra mig mot träningen. vi hörs ikväll, yes! kram

Av Lisa Magnusson - 10 augusti 2011 14:00

snart börjar det nog dofta pannkakor i hela huset, underbart! jag och fia tog oss en sväng till willy´s för att handla lite och vi fick med oss en marabou apelsin krokant hem som vi ska smaska på efter maten. just nu sitter jag här och hör regnet smattra på taket och fönsterna och väntar på att min lilla vän ska sätta på sin favoritfilm pearl harbor, är lite sugen på att se om den verkligen är så bra som hon säger, SPÄNNANDE. jag har en mysig eftermiddag att se fram emot. kram 


   lisa och sophia kokosbollskriget sommaren 2010!

Av Lisa Magnusson - 10 augusti 2011 10:17

ska gå ner och ta mig någonting att äta sen bär det av till vännen sophia som jag ska spendera min dag ihop med! jag ser redan fram emot våran lunch PANNKAkOR, men får vänta lite till på dom. ikväll är det träning igen men ska försöka hinna uppdatera en gång innan det så kika in senare. just det, SUCK-katalogen har äntligen hittat hit. kram


 när man inte har några nytagna bilder så får man köra på gamla! bilden är tagen för nästan exakt ett år sen och jag vet att du älskar den fisen!

Av Lisa Magnusson - 9 augusti 2011 23:37

det är fint med människor som verkligen förstår, ett annat ord för dom är riktiga vänner!


   tack evelina

Av Lisa Magnusson - 9 augusti 2011 14:18

har tagit mig tid till att städa, får se hur länge det varar nu då. passade även på att dammsuga igenom huset så hoppas på att mami blir glad när hon kommer hem! jag har precis tagit mig ett varmt bad och gjort en hårinpackning och nu ska jag snart återgå till mig favorit spel sims 3, ja jag har blivit beroende. 


   polen 2011

Av Lisa Magnusson - 9 augusti 2011 09:57

vaknade nyss av att min katt stod på taket utanför mitt fönster och ville in. klev såklart upp ur sängen och skulle gå och öppna när jag känner vilken träningsvärk jag har. ojojoj, är verkligen inte van vid att träna men jag känner redan hur bra jag mår utav det. som jag har skrivit i tidigare inlägg så får träningarna mig att tänka på det som jag ska fokusera på och inget annat, samtidigt som jag älskar känslan av att ha kämpat! efter en bra träning svävar jag på små rosa moln. kram


- kommer du att ge upp när du är redo att sluta eller kommer du att forsätta kämpa när du är redo att ge upp?


 

suddig, men det gör ingenting

Av Lisa Magnusson - 8 augusti 2011 21:48

  var och hälsade på jesper och jakobs nya kisse för en stund sen, är han inte söt?!

Presentation


i den här bloggen får du följa med mig, lisa och vad som händer i mitt liv. jag är 16 år och går på sandagymnasiet! när jag inte tränar basket umgås jag gärna med mina vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards